NABÍZÍME
Agentura Booster Event s.r.o. byla založena roku 2001 a zabývá se kompletní organizací „na klíč“ společenských událostí, odborných setkání i zábavních akcí. Do dnešních dnů se Booster Event může směle pochlubit dlouhou řadou uspořádaných lékařských konferencí, vánočních benefičních koncertů pro velké IT společnosti, svateb na klíč či firemních pracovních setkání.
V současné době agentura disponuje stabilním, vysoce profesionálním a sehraným týmem sestávajícím ze specialistů na jednotlivé činnosti. Samozřejmostí je také úzká a prověřená spolupráce s mnoha dalšími odborníky či firmami (příprava náročnější grafiky a tisk materiálů, catering, audiovizuální technika, fotografové, doprava, restaurace a hotely, apod.).
Svým stálým i potenciálním novým partnerům vždy nabízíme především vysokou profesionalitu a 100% spolehlivost, reprezentativnost, prověřenou spolupráce s dalšími subjekty včetně známých osobností, mnoho doplňkových služeb a kladné reference (příslušné kontaktní údaje poskytneme na vyžádání).
Organizace kongresů
Nabízíme kompletní, prověřené a vysoce kvalitní zajištění a přípravu odborných kongresů přesně na míru dle požadavků zadavatele!
Příprava kongresu zahrnuje:
-
návrh a zajištění kongresových prostor po celé ČR (možnost doporučit konkrétní vyzkoušené objekty)
-
registrace účastníků, vedení databáze účastníků v příslušných kategoriích, zajištění ubytování, dopravy (např. transfery z letiště), letenky
-
kompletní stravování, občerstvení (obědy, večeře, coffee breaks, rauty, welcome drink)
-
kompletní technické zajištění
-
společenský program v prostorách kongresu či na jiném atraktivním místě (hrad/zámek, výlet lodí, prohlídka vinného sklípku, pivovar, apod.), hudba (živá, DJ), program (dobový program, např. šermíři, fire show, degustace, apod.)
-
registrace v místě kongresu, kompletní personální zajištění, hostesky, zajištění veškerých kongresových materiálů, certifikáty
-
návrh, příprava a správa webu akce
-
rozpočet, financování (účetnictví, fakturace), komunikace s účastníky, firmami, partnery
-
doplňkové služby – sborník konference, vlastní audiovizuální technika, fotograf, kameraman
-
kompletní rozpočet akce, zajištění veškerých účetních a finančních záležitostí
-
post servis – zasílání fotografií, apod.
Firemní akce a večírky
-
výběr vhodného místa
-
sestavení rozpočtu
-
sestavení menu nebo catering
-
výzdoba
-
program večírku na míru
-
moderátor, známé osobnosti
-
živá hudba, DJ
-
pozvánky, jmenovky
Školení
-
výběr vhodného místa
-
sestavení rozpočtu
-
sestavení menu nebo catering
-
zajištění dopravy
-
zajištění kompletního technického vybavení
-
zajištění ubytování
Kompletní příprava a zajištění benefičních či jiných koncertů
Možnost kompletní přípravy a zajištění benefičních či jiných koncertů, společenských či firemních akcí!
Co nabízíme?
-
návrh a zajištění vhodných prostor po celé ČR (možnost doporučit konkrétní vyzkoušené objekty)
-
návrh a dojednání interpreta a moderátora (ověřená spolupráce s No Name, Tomáš Klus, Kamil Střihavka, Petr Hapka, Monika Absolonová, Leoš Mareš, Pavel Anděl a mnoho dalších)
-
návrh, příprava a zajištění kompletního programu
-
kompletní zajištění techniky
-
kompletní rozpočet a účetní práce
-
velmi kvalitní a prověřený catering (raut, welcome drink)
-
registrace v místě konání, personální zajištění akce, hostesky; komunikace s účastníky, firmami, partnery
-
pozvánky (včetně grafických návrhů), registrace účastníků
-
fotograf, kameraman
-
v případě potřeby zajištění ubytování, dopravy (např. transfery z letiště), letenky
Kompletní svatební servis
-
organizace celého svatebního dne - naše koordinátorka bude v průběhu celého Vašeho dne s vámi, dohlédne na hladký průběh, abyste si Vy mohli užívat Váš den. Možné využít služeb profesionálního moderátora dne.
-
výběr prostor pro svatební obřad a hostinu (tradiční i netradiční uspořádání obřadu – kostel, hrad, zámek, katedrála, vila, zahrada, atd.)
-
rozpočet pro vás zpracujeme na základě přesně určených požadavků – počet osob, menu atd.
-
šaty pro nevěstu, ženicha a družičky (doporučíme půjčovny nebo zajistíme ušití šatů na míru)
-
snubní prsteny (doporučíme zlatnické obchody nebo zajistíme výrobu na zakázku)
-
hudební doprovod (živá hudba k obřadu i na hostinu, DJ)
-
catering a venkovní stany
-
svatební dort, koláčky, zákusky, zvací koláčky
-
pozvánky (svatební oznámení, pozvánky, jmenovky, menu apod.)
-
květiny a květinové dekorace (svatební květina, květiny pro maminky a družičky, květinová výzdoba)
-
fotografický a video servis
-
zajištění reprezentativní dopravy (tradiční i netradiční)
-
ubytování
-
kosmetické služby (kadeřník, vizážista – odborná konzultace, zkouška česání a líčení)
-
svatební dary včetně organizace
-
dárečky pro hosty
-
ohňostroje, fanfáry a další
-
hlídání dětí na svatbách
-
svatební cesta
-
internetové stránky budoucích manželů